Utlottning!

Jag vann en utlottning på Sussig's blogg  och nu är det min tur att lotta ut något i min blogg. På Sussig's blogg kan man läsa att hon antog utmaningen som  fanns inne hos en annan tjej som ville föra sin blogg vidare.  Alltså ska jag föra vidare Sussig's blogg vidare.
Sussig är en go tjej som är super duktig på att göra kort och layouter så där får man alltid mycket inspiration!

Utlottning alltså!
Bland de som skriver en kommentar på detta inlägget i min blogg innan lördag kväll kl 00.00 lottar jag ut en liten present till 3 st. I gengäld för ni min blogg vidare osv osv.

Så ta nu chansen och skriv ett inlägg hos mej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Vilka fina vårbilder du har tagit, och att du fick med en ren på foto också. Häftigt!
Jaså så det var fel på EZmounten jag köpte. Orkar nog inte reklamera, det blir sånt strul. Men jag tänkte att det måste varit något fel på den!

Vi ses på mässan!(antar jag?)
Ha det gott
/Elin

Postat av: Anna

Spännande med en utlottning!
Hoppas du får en fin helg vännen!

2008-03-07 @ 22:24:26
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Catta

Hmm, det var något nytt, har aldrig hört talas om det.
Men smart, vi får ju så mycket utbyte av varandras bloggar! Kramar Catta

2008-03-07 @ 23:30:48
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Jonna

Hej! Vilken skoj idé med utlottning! Ju fler som läser ens blogg desto roligare! Blir det melodifestivalen ikväll? Ha en skön fortsättning på lördagen!
Kram Jonna

2008-03-08 @ 16:38:02
URL: http://jga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback