Härliga fredag!

Veckan har gått jätte fort som vanligt. Tiden bara springer iväg. Jag har som vanligt inte hunnit med allt jag velat i veckan men det kommer nog alltid vara så. På kvällarna denna veckan har jag försökt ta det lugnt och kurrera mig med te. Jag är såååå less på att vara sjuk nu. Jag vill träna. Jag har bokat in mig på måndag och hoppas vara fit for fight då.
Idag slutade jag tidigt (13.30). Det är skönt med korta fredagar. Efter jobbet gjorde jag några ärenden och var och handlade. Jag köpte ljus till min ljusstake som jag ska pyssla ihop och så köpte jag hårfärg så medan jag skriver detta färgas håret. Jag hade en sån fruktansvärd utväxt så det var på tiden. Lite mörkare blir håret. Jag ska försöka ta en bild både på håret och ljusstaken imorgon. Jag har blivit dålig på att fotografera, kameran är oftast hemma men jag ser mycket fint som jag hade kunnat fotografera.

Ikväll blir det middag med vin och sedan mys i soffan med min älskade. Jag gillar fredagkvällar när jag kryper in under mannens arm i soffan och vi bara är.

I helgen blir det kanske en sväng till Pite och hälsa på. Det blir trevligt för det var riktigt länge sen vi var där nu.

Idag fick jag ett SMS av syrran. Hon skrev att det snöade i Lund och när jag pratade med morfar i kväll så sa han att det var snö i Helsingborg också. Kanske vi ska få en vit jul i Skåne alla fall?!

Nästa helg är det första advent och jag ser fram emot att pynta här hemma. Det är så fint när julgardinerna kommer upp och alla julgrejerna kommer fram. Jag gillar verkligen julen, den är mysig.

Hoppas ni får en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja.. snöade gjorde det. Nu har vi -5 grader och ca 4 cm snö =) Hoppas bara jag kan ta mig till jobbet. puss!

2008-11-22 @ 07:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback