Scrappat

Helgen gick som vanligt fort. Lördagen ägnades åt städning under dagen. På kvällen gjorde jag älgstek som vi åt och sedan bastade vi. Efter det blev det mys med levande ljus i tv soffan. Härligt!
Idag har jag scrappat en massa. Jätte roligt för jag hade en massa inspiration efter träffen i Ö-vik förra helgen. Mannen böt till vinterdäck på min bil medan jag scrappade. Perfekt.

Nu är helgen slut och imorgon börjar sista veckan i skolan innan höstlovet. Veckan kommer att gå snabbt. Imorgon är eleverna på Prao och vi ska göra om schemat. På onsdag och torsdag ska jag ha min klass hela dagen och på fredag är det spökfest.
På kvällen ska vi sedan på afterwork i Luleå. Alla anställd i koncernen bjuds på afterwork med mat och dryck på Olivers in i Luleå. Det blir super roligt.

Veckan där efter jobbar jag måndag och tisdag. Då ska vi vara i Luleå och jobba tillsammans med Norrskenet där. Det blir roligt för två av mina gamla klasskompisar (från lärarlinjen) jobbar där. På onsdag den veckan kommer syrran upp och stannar till söndag. Det blir grymt kul! Det var 3 år sen hon var här sist.

Ha en bra vecka


Kommentarer
Postat av: Erica

Men lilla söta storasyster, vad är böt för ett ord?! tss



Ser fram emot vår dejt om två veckor!

puss!

2008-10-20 @ 17:03:34
Postat av: Nelly Shapero

Hejsan, det var ett tag sedan jag tittade in pa din sida. Du ar sa fliting pa att skriva. Jag har sjalv inte varit lika duktig. Hoppas allt gar bra.



~Kram Nelly


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback