Fortfarande sjuk men bättre!

Tack för alla krya på dig tillrop jag har fått både via mail och bloggen *kram*

Idag är jag hemma sista dagen från jobbet. Trodde ju i min dumhet att jag skulle kunna gå och jobba i måndags men det var helkört. Sen tänkte jag bara jag får medicin så kan jag jobba. Tji fick jag har legat däckad i soffan tisdag och onsdag också. Det har gjort så ont att prata och svälja så jag har inte velat äta eller dricka eller prata med någon. Men varje dag har jag tänkt att imorgon har nog drogerna börjat hjälpa så jag kan gå och jobba men icka sa nicke.
Idag är jag up and running (nåja walkning i alla fall) har slitit ut sängkläderna och vädrat i flera timmar så att bakterierna ska dö. Sedan bytt lakan och handdukar och tvättat dem.

Imorgon SKA jag jobba! Saknar mina elever och mina kollegor och jag saknar mitt jobb för det är så roligt.
Medicinen börjar ge verkan nu. Har inte lika ont i halsen idag och är inte heller lika svullen så nu blir det jobba av. Har ju missat en hel vecka.

Ni ska få se en bild på mina nya gardiner och mitt nya fina soffbord förresten:


Sen ett foto på mig och Anna från festen vi var på för två helger sen:


En helg när vi hade varit ute och plockat lingon kokte mannen saft av en del  av skörden. Det blev god lingondricka! Han är bra min man :)


Kommentarer
Postat av: deleine

Men va trevligt att du börjar vara på bättringsväg i alla fall... Jag vill också ha nya gardiner, fast inte lika mycket som en ny soffa ;O)

Postat av: Jeanette

Läckra gardiner! Var får man tag i en sån man? =) Min plockar lingon, men inte kokar han nån lingondricka- och det tycker jag är gott... hmm, ska pika honom och berätta att jag vet andra som gör det! Skönt att du är på bättringsvägen!

2008-09-19 @ 22:30:27
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra att du känner dig lite piggare vännen. Inte skoj att vara sjuk. Tjusig bild hörru! Den måste vi scrappa! :)))

Kolla in min blogg så får du se nåt skoj :)

KRAMIS!

2008-09-24 @ 17:11:05
URL: http://marinabloggar.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej Annelie = ) Är så dålig på att skicka e-mail också tog jag ju bort min Face Book sida, men nu har jag skaffat blogg! Hoppas att allt är bra med dig, förutom förkylningen... Ha det gott! KRAM

2008-09-25 @ 15:25:44
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback