Pysselmässan i bilder

Här kommer lite bilder från helgens pysselmässa i Luleå. Vill du ej vara med på bild så hör av dig!

Pyssel pågår


Vinstbordet


Ett smyckesset jag gjorde och vann 3:e pris med


Ännu fler pysslande människor


Det fanns massor av fina saker att köpa av butikerna




Och pärlor...




Och ännu mer grejer:


Hos Pagoni bankades det tags hela helgen:




Jätte fina papper i mängder fanns det också


I köket fanns det hembakt fika som våra klubbmedlemmar hade bakat.


Det var en rolig helg. Bilder på mina alster kommer så fort jag hittat sladden till kameran.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, där hade jag också velat vara, sååå mycket godis och kreativitet. Ser framemot att få se dina alster.



Kram Maria

Postat av: Jenny

Glad Påsk!



Så mycket pyssel, ser inbjudande ut.



KRAM från Skåne

2009-04-10 @ 12:46:36
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: AnnaP

Hej. Kul och se bilder från mässan. Jag beställer de flesta av mina delar från pagoni faktiskt. Det måste gå åt mycket pengar på en sån där mässa = ). Ser framemot att få se dina alster.

Glad Påsk/ Anna-Paulina

2009-04-10 @ 16:36:36
URL: http://min-varld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback