En bra vecka...

...har det varit i veckan. Den gick fort som de flesta veckor och jag har känt mig gladare och piggare denna vecka än vad jag gjorde förra veckan. I måndags hade vi utbildning på jobbet det handlade om mindfullness och det var en riktigt skön förmiddag med avslappning och bra tankar om hur man mår bättre och stressar mindre.
I måndags kväll var jag iväg och tränade. Tisdagkvällen ägnades åt att scrappa några kort som svärmor har beställt. Det kommer bild på dem snart. I tisdags ramlade jag i en stentrappa på jobbet och slog svanskotan rejält och har haft riktigt ont i veckan så det har blivit att vila rygg och rumpa resten av veckan.

Igår började det snöa på förmiddagen och sedan snöade det hela dagen och natten. Även idag har det snöat så när jag kom hem från jobbet idag hade vi 3 dm nysnö på gården som skulle skottas bort. Svanskotan är mycket bättre idag så jag skottade i 45 min. Det gick ganska lätt för det var riktigt lätt snö. Det har varit ca -15 grader när det har snöat så det var fluffigt. Nu är det -20 grader så det är skönt att ligga i soffan under en filt.

Imorgon ska vi hälsa på svärisarna och gratulera min svägerska som har fyllt år i veckan. Det blir trevligt.
Nästa helg har vi en resa till Kiruna och ishotellet i Jukkasjärvi inplanerat. Vi kommer att åka tillsammans med våra goda vänner U och E. Det ser jag verkligen fram emot.

Helgen där efter är det scrapträff i Luleå och sista helgen i februari är det scraphelg i Pite.

Det är skönt att ha en hel del roligt att se fram emot.

Ha en trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Nelly Shapero

ishotellet later spannande. Hoppas ni far trevligt.

Postat av: Nelly

tittade pa min egen sida efter jag var har och sag att du kommenterat. vilket sammantraffande att vi var inne samma dag.

2009-02-06 @ 21:02:57
Postat av: Ali

Vad kul att åka till ishotellet! Det har jag velat göra länge, men det är ju så lååångt dit... :-)

2009-02-07 @ 12:21:53
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Erica

kommer ni sova över på ishotellet? puss!

2009-02-07 @ 13:37:11
URL: http://gilraens.blogg.se/
Postat av: annapaulina

Vilken tur att du inte bröt något. En klasskompis till mig bröt just benet när hon ramlade. Det kan gå illa. Ishotellet, det låte kul. Jag skulle också vilja åka dit, har aldrig varit. Man bor så nära så man skuter fram det alltid tyvärr. Du har mkt roligt att se fram emot. Ha det bra. Kram

2009-02-08 @ 10:45:36
URL: http://min-varld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback