Long time no see...

...nu var det länge sedan jag bloggade. Jag vet inte var tiden tar vägen men den försvinner i alla fall.
Förra lördagen var det scrapträff i Kalix. Det var mycket trevligt och jag fick 4 kort och 2 dubbellayouter gjorda. Har även en massa inspiration. Veckan som gick var det fullt upp och mitt skrivbord var stökigt så jag fick inget scrappat men idag har jag städat det och det kommer bli minst ett tillfälle med scrapbooking denna vecka.

Här kommer lite bilder från förra helgen:
(vill du ej vara med på bloggen så hör av dig!)

Vi har inte mycket snö. Så här såg det ut förra fredagen. I veckan har det kommit lite puder i alla fall så att gräset och uppfarten täcks.








Jag väljer papper och dekorationer till en LO


Här kommer några bilder på kort som jag gjorde:








I helgen som gick har vi haft besök av våra vänner U och E. Vi bowlade igår eftermiddag sedan följde de med hem och åt middag, bastade och spelade spel. Mycket trevligt som vanligt.
Idag har jag och E varit ute på en promenad och efter det har jag plockat, planerat maten för veckan och skrivit handlingslista. Jag har även bytt gardiner i köket och ska nu sätta mig ner och scrappa lite.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kikar in på din blogg varje dag. Scrapträffen ser mysig ut. Låter som om ni hade en trevlig helg. Jag håller också på med projekt köksgardiner, som förväntas bli klara nästa helg. Ser fram emot fler vinterbilder, hoppas att ni får mer snö, eller? KRAM

Postat av: Anonym

BGXLPnQVxhs/SXXb0w9XH2I/AAAAAAAABKY/DALZ5NCvxBE/s1600-h/the80smeloveticketspart2.jpg" rel="nofollow">http://2.bp.blogspot.com/BGXLPnQVxhs/SXXb0w9XH2I/AAAAAAAABKY/DALZ5NCvxBE/s1600-h/the80smeloveticketspart2.jpg

2009-01-28 @ 20:53:14
Postat av: Elenor

Jättefina kort du har gjort, kikade lite längre ner i bloggen på dina favoritlayouter, tjusiga var de!

Kram Elenor

2009-01-31 @ 18:53:01
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Eivor / Ejja

Tack för de fina orden hos mig!! Det värmer och det känns roligt att jag fått dig att känna tjusningen med scrapbooking ler.

Du fick mycket fint gjort och kul att se lite bilder från den helgen.

Ska försöka få lite scraptid ikväll, har inte suttit på några dagar och nu rycker det i scrap-nerverna asg.

Går allt bra med GI? Du är duktig!



Ha en bra kväll!

KRAM

2009-02-02 @ 16:06:40
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback