Tiden går fort (igen!!)

Nu när jobbet är i full gång rullar tiden fort igen. Denna vecka har sprungit förbi känns det som. Jag har jobbat mycket under veckan för att få en struktur i min planering och nu känner jag för första gången på länge att jag har koll på läget. Det är en skön känsla. Idag gick jag hem lite tidigare och åkte ner till stan för att göra några ärenden, bla handla inför klubbens scrapträff på lördag.
Jag ställde in träningen idag för jag har superont i min axel efter step-up-passet jag var på igår. Har nog sträckt den och den vill vila. Men jag känner mig nöjd med att ha varit iväg på två pass denna vecka.

Här kommer projekt 365 bilder från veckan. Jag har inte haft tid att blogg tidigare i veckan:
Dag 9 - tomteparad. Julen dansade ut i lördags!


Dag 10: En bra bok! Ja, jag GI'ar


Dag 11: Jag läser Amelia


Dag 12: Vårt kylskåp är smockfullt (det är mycket litet)



Dag 13: Jag var helt slut efter arbetsdagen och träningen och det var underbart att lägga huvudet på kudden då


Dag 14: idag blev det italiensk köttfärslimpa, tomatsås och grönsaker till middag.



Som ni märker är det mycket mat bilder. Det beror nog på att mitt liv just nu handlar mycket om mat. Det är också bara bilder tagna inomhus. Detta beror på att det är såååå mörkt och kallt här nu. Vi har -24 grader nu ikväll...brrr.

Måste också avsluta med att tacka för alla kommentarerna som jag fått sista tiden.


Andra som bloggar om projekt 365:
3kärlekar, Anki, Annahanna, Anna/heffaklumpen, AnnaK, Anna/livethososs, Anna/tokfias, Anna/Xante, Anne, bitte71, Blommig, Christel, copyrightmaria, Ejris, Ellen, Emma, FruGrip, Jane/citrontimjan, Jennie, Jessica, Kristin, lenalandis, Malena, Maria/fembarnsmamma, MariaH, Mia, millanprillan, Miss Muffin, MonicaO, Pernilla, Photomix, Qurin, Sabina, SannaF, Sannasmamma, Silwerstar, Snöstjärna, Sockergrynet, Sonja, Tezzan, Therese , Trollet, VeronicaP, Ulrica, zionezze, Åsa/badanka, Åsa Torgersson, Åse

Kommentarer
Postat av: Jenny

Godkväll!



Dag Nr 9; Det ser verkligen ut som om tomtarna vinkar 'hej då' för den här gången. Gulligt!



Hoppas att allt är bra med dig. Jag har blivit så fascinerad av norra delarna av Sverige på sistone... Brukar du se norrskenet från där du bor? Har ni snö hela vintern lång? Ja, några frågor som inte är helt lätta för en söderbo att veta svaret på... skrattar



Go'kväll!

Postat av: Anonym

http://craftystorage.blogspot.com/

2009-01-16 @ 18:21:57
Postat av: jag

http://craftystorage.blogspot.com/

2009-01-16 @ 18:22:37
Postat av: Saawan

Fina bilder och visst är det lite sorgligt när man städar ut julen?!

2009-01-18 @ 18:23:22
URL: http://julpysslarensvra.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag känner igen det där, med bara mat-tänk hela tiden. Planering, inköp, matlagning, noggrant varje dag...

Men det funkar! Om man håller sig till det då förstås.... jag har väl inte varit så bra på det... Hoppas det går bra för dig!

2009-01-28 @ 16:09:39
URL: http://winyan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback