Det tar sig...

Det går frammåt med renoveringen.
Helgen har spenderats i huset och vi har jobbat på med att färdigställa lill-hallen och toaletten. Här kommer lite bilder:


På denna bilden är inte skrivborden på plats men det är de nu.



I lill-hallen är nu mattan inlagd, det är tapetserat och målat. Det som ska göras till våren/sommaren är att måla fönster och dörrar men tillsvidare är den klar.



Toalett stolen är på plats och vi har invigt den dock sker spolning med hinkar än så länge eftersom vattnet inte är påkopplat ännu. Torktumlaren är också på plats. Den står närmare väggen till höger. Allt är färdigmålat och vi är riktigt nöjda. Nu hoppas vi bara att duschkabinen kommer snart.

Snart flyttar vi dit helt och hållet. Bara 2 veckor kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Erica

VAD FINT, VAD FINT, VAD FINT! Can't wait tills jag får se det i verkligheten! ska kolla upp den 27/1. Kramkram

Postat av: Maria i Råneå

Hejja hejja! Vad duktiga ni är och vad fint det kommer att bli.



Kramar från Råneå

2009-11-18 @ 18:42:39
Postat av: Sussi

Golvet blev ju riktigt bra trots att vi kom och störde dom duktiga golvläggarna mitt i arbetet.

Ni har verkligen slitit hårt och det blir som ett helt nytt hus, jättefint.



Kram Sussi

2009-11-20 @ 12:24:55
URL: http://sussig.blogg.se/
Postat av: anniqa

Brukar ej lämna komentarer till någon jag ej känner,men nu bara måste jag...

En fantastiskt trevlig blogg blev glad av att se den

mycket trevligt att läsa och titta på. Hit återkommer jag

2010-09-03 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback