Färdig flyttade

Nu är vi färdigflyttade. Det lär ta ett tag innan vi är helt i ordning i huset men det kan vi pyssla på med när vi känner för det. Det enda som är kvar nu är att städa ur lägenheten.

Här kommer lite bilder på vårt nya hem:


Sängarna är på plats. Jag har hängt upp en gradin men måste lägga ner den för det ser ut som att vi väntar högvatten.


Sekretären som följde med huset skurades upp och stå nu i hallen uppe.


Mattan i hallen nere är inne och Ett skåp som följde med huset blev en bra hallbyrå. Den ska dock få ett ansiktslyft så småningom.


Köksmöblerna är på plats.


Vi behöll kökssoffan som följde med huset. Den ska också få ett ansiktslyft inom en snar framtid.


Sofforna passade bra i vardagsrummet.


Ännu finns det en del flyttlådor lite här och var. Men tomtarna har kommit fram.


Duschkabin, handfat och toa är på plats. Vi saknar ännu ett rör som leder vattnet från handfatet ner till avloppet så man kan inte spola vatten där ännu. Men snart så.


Handfat, spegel och skåp som vi äntligen bestämde oss för.


Fönstret på toaletten. Dit ska vi köpa en persienn. Det är riktigt bra utsikt från toaletten ;)


Tvättmaskinen och torktumlare har hittat sin plats. Tvättmaskinen provkörs i detta nu. Den verkar funka fin fint och inte vara mycket använd.


Spegeln jag köpte till hallen har också kommit upp.

Nu väntar en ny arbetsvecka.

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Såååå fint Ni har det! Skönt att ha flyttat klart,att bara bo och vara på ett ställe kan jag tänka mig. Tänkter på dig!



Stor kram!

Postat av: Maria i Råneå

Ni måste känna (som Gert Fylking brukar säga): ÄNTLIGEN!

Jag tror nog att Ni kommer att trivas i ert nya hem. Men jag undrar, vart är ditt scraprum? ;-)



Kramar från Råneå

2009-11-24 @ 19:21:10
Postat av: Anna

Så fint ni har fått det och vad fort det har gått!

Ska bli så spännande å få se det irl nån gång.

Kram!

2009-11-25 @ 18:40:13
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Carina

Så fint ni har i erat nya hus. Hoppas ni trivs bra :-) Den fina spegeln har jag också i våran nyrenoverade hall!

Ha det gott!

Kram

2009-11-27 @ 17:35:49
Postat av: Sussi

hej!

Du har en award/utmaning i min blogg.



Kram Sussi

2010-01-28 @ 17:20:45
URL: http://www.sussig.blogspot.com
Postat av: Ali

Nu är det väl dags för en uppdatering. ;-)



Kika in i min blogg... du har nå´t att hämta (som du redan har 1 av). :-)

2010-01-29 @ 00:35:39
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback