Nu var det ett tag sen...

...jag uppdaterade här. Sportlovet tog slut, jag jobbade några veckor och under veckan som gått har det varit påsklov. Under påskhelgen var vi i Arvidsjaur med goda vänner. Det var riktigt trevligt. Under påsklovet har hunden Viggo bott här, och kommer göra det nästa vecka också. Vi har tränat på att vara i hundgården så det blir stora testet på måndag. Ibörjan var han inte så nöjd där men det har gått bättre och bättre och nu bryr han sig knappt när man kommer och hämtar honom. Då ligger han i sitt vidskydd och spanar ut över nejden.
Under Påskveckan har jag scrappat mycket. I slutet av mars var jag på scrapmässa i Pite och där blev det en hel del scrappat. Det har också varit Cybercrop både på
Brunsons och på Scrappiz under en veckas tid.
Jag har även anmält mig till Scrapfebern 2010 på Magdas som drog igång igår. Denna pågår en månad framöver så jag ska ta mig mycket scraptid den kommande månaden.

Några alster kan jag bjuda på:

Ett kort gjord efter en skiss under Brunsons CC


En LO gjord till en bildutmaning på Scrappiz CC.


Denna gjordes efter en skiss som var med på Brunsons CC


Även denna gjordes till Brunsons CC. Det var en scraplift.


Till Brunsons är även denna. Fokus på foto och Journaling var utmaningen.


Till en bingo utmaning är denna LO. Fick äntligen använda "Our sweet home" etiketten som legat i mina scrapgömmor sen urminnes tider. Köpte den på Scraproom precis när jag började scrappa.


Som ni ser har jag snöat in på Kraft cardstock. Var och varannan LO har det som bakgrund. =)


Denna LO gjordes till Scrappiz CC.


Sist men inte minst mitt bidrag till Pysslarnas marsutmaning. Utmaningen var att använda grönt, brunt och rosa.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad fiiiiiina! Gillar den på viggo! puss

2010-04-11 @ 09:40:25
Postat av: Anna

Så mycket snyggt du fått gjort!!! Kramis!

Postat av: Eivor/Ejja

Ååå vilka fina saker du skapat!! Håller tummarna att du kammar hem ett par vinster.



Stor kram till dig vännen!

/Eivor

2010-04-12 @ 23:14:53
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Ali

Oj vad du har legat i! Så mycket fint du har gjort!



Kramis!

2010-04-13 @ 22:59:30
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Annsia

Så många fina alster du hunnit göra! Superfina! Ha en skön helg!

2010-04-17 @ 08:52:46
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Kerstin Johannessen

Hej Annelie! Hittade hit till din sida av en slump. Vad kul att se ert hus och hur fint ni har det. Ha en riktigt härlig sommar!

2010-06-16 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback