Bilder på kök och hundgård

Äntligen kommer det lite bilder från köket och hundgården. Våra arbetsprojekt senaste månaderna. Kvar att göra innan vintern är att få in värmen.

Golvet är spacklat och slipat. Taklisterna är målade.


De första köksskåpen är uppe.


Golvmattan läggs in.


Underskåpen sätts på plats.


Det var mycket att skruva. Här är nästan alla lådor färdigskruvade.


Kakling.


Viggo njuter av livet i sin bädd.


Hundgården; Vindskyddet med ny terass, trädäcket och trappan.


Vindskyddet och källar våningen i hundgården. Från vindskyddet kan Viggo gå in i det varma rummet inne i stugan.


Hundgården


Det i princip färdiga köket. Skafferiet är inte klart ännu. Det måste rörmockas för värmepumpen innan det kan bli klart.


I vinter har vi kök och vardagsrum i ett.


Jag gillar verkligen diskbänken framför fönstret. Diskmaskinen har också varit efterlängtad.
Snart kanske jag hinner sy gardiner också.





Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Vackert vännen!! Ser alldeles underbart fint ut!

Du finns i mina tankar...



KRAM!!

Postat av: Kerstin Johannessen

Åh, vad fint det blev. Snyggt med mörk bänkskiva. Det skulle jag också vilja ha. Men det bästa är diskbänken vid fönstret! Så är det hos oss med. Det blir liksom lite roligare att diska och torka undan då.

2010-08-31 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback