Inläggen duggar inte tätt precis

Inläggen i den här bloggen duggar verkligen inte tätt. En gång i halvåret nästan. Snart är det nytt år och kanske ska jag ta tag i bloggandet igen. Vet inte, ska inte avge några nyårslöften så det är inget löfte!

Det bästa med året som gått är Viggo och nya köket! Ett nytt år tar vid och vi får se vad det har att erbjuda oss.
Planen är i alla fall ett nytt vardagsrum på husfronten. Vi får se hur mycket vi hinner under dn snöfria delen av året.






Gott nytt år till er om det nu finns nån kvar som läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

I'm still here!!



Kram till dig min vän,

Eivor/Ejja

Postat av: Ali

Me too... still here! :-)

Gott nytt år kära vän!



Kram!

2010-12-30 @ 19:47:17
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Maria i Råneå

Jag hittade tillbaka efter ett lååångt uppehåll :-)

Ha det gott!

2011-01-01 @ 17:54:19
Postat av: lillasyster

Du får koppla din blogg till boglovin så får dina läsare en notis när du uppdaterar :)



Köket har verkligen blivit fint!

pussar o kramar

2011-01-02 @ 10:05:09
Postat av: Kerstin

Jag tittar in och läser din blogg med jämna mellanrum! Det är så roligt att se bilder på dina scrapkonstverk och ert hus. Kram

2011-02-11 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback