Kors i taket

På mångas begäran kommer här nu en uppdatering av bloggen. Det känns som att luften gick ur mig vad gäller bloggandet när vi hade flyttat klart men nu kanske jag är tillbaka (kanske)

Detta blir ett bildinlägg.

I början av februari var jag och några tjejer iväg till Skellefteå på scrapträff. Jag var med i 3 tävlingar och vann pris i alla så jag var riktigt nöjd med utdelningen.
I en tävling vann jag denna vas:


Detta var priset i en annan tävling


Här är en LO jag gjorde under helgen i Skellefteå. Fotot är taget uta på Malören i somras.


Även detta är en LO jag gjorde på träffen i Skeå


Priset för ovanstående LO var detta paket. Riktigt fint tyckte jag!


Vi har ju gått och blivit med traktor för några veckor sedan. Så här ser muskedundret ut:


I tisdags kväll var vi i Pite och käkade bruna bönor och semla. Efter det blev jag friserad. Jag är ruskigt nöjd och på jobbet fick jag många WOW och HÄFTIGT.


När min vän E fyllde år i slutet av januari fick hon ett certina kort av mig som jag gjort med klubbens nya rosa låda. Blev riktigt nöjd med det och det var roligt att göra ett kort i annorlunda format.




Mina fd kollegor fick i början av året en liten Aston. Detta kort skickades till dem.


Renoveringen fortsätter här hemma vi håller just nu på med att slipa och fixa till trappan upp. Den ska bli trären och oljad eller såpskurad och vagnsstyckena ska bli vita. Sportlovet närmar sig och då blir det renovering av möbler och målning av trappa för min del. Skönt med lite roliga projekt!


Vi har ruskigt mycket snö här uppe nu och det snöar och är kallt hela tiden. Just nu visar termometern -25 och det har varit -20 hela dagen. Jag är less på vintern nu och vill ha vår med värme sol och drippdropp.


Det härliga med att ha flyttat till Luleå är att jag nu kan umgås med vänner på kvällarna! Helt underbart! Förra veckan var vi och fikade och snackade skit en kväll. På tisdag kommer några vänner hit på hudvårdsklass med Mary Kay produkter. Roligt.

Hoppas att det inte dröjer lika länge tills vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

Roligt att se en uppdatering ler. Trappen kommer att bli riktigt finfin!!! Jobba på...

Dina alster vet jag blev superfina, vinsterna är du väl värd.

Snygg frissa=me like!



Kram

Postat av: Ali

Cool frilla! :-)

Trappan ser ut att bli jättefin. Vilket jobb ni har lagt ner... imponerad.

Jag tycker också att det är toppen att ni flyttat till Luleå så vi kan ses oftare.



Trevlig helg!

2010-02-19 @ 14:56:24
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Irene

Jag måste också säga att den frisyren klär dig jätte fint. Snyggt! Jag tror vi var på samma scrapträff i Skelefteå men tydligen lyckades vi gå om varandra.Ha det så gott!

Iréne

2010-02-28 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback