Scrappat

Sista dagen på sportlovet nu. Veckan har gått ruskigt fort. Jag har njutit av att ha hund i veckan även om det har varit snöstorm flera dagar har jag och Viggo promenerat massor. Jag vill så gärna ha en hund! Få se hur vi kan lösa det när vi jobbar på dagarna bara. Kanske blir det en hund i 30 års present vem vet?!
I veckan har jag renoverat hallbyrån. Den blev jätte fin snart kommer ett inlägg med byrån före och efter men idag tänkte jag bjuda på några LO's jag gjort sista tiden:





















Skriv gärna en kommentar så jag vet om jag har några läsare kvar. Det är lätt att tappa läsare när man inte uppdaterar så ofta. Ska skärpa mig med det. Nu har ni i alla fall några LO's att kolla på.
Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det där gamla fotot där jag fejkar sömn hade jag glömt bort :)

2010-03-07 @ 17:57:57
Postat av: Sussi

Jag hittade hit genom en annans blogg. Vilka jätte fina scrapbooking du gör, jag antar att man måste ha tid och tålamod !? Såg att du ville skaffa hund,det är något jag har ett x antal av kommer int ihåg hur många jag hade när du jobba här i Seskis.Att ställa ut hundarna det är min hobby nu när barnen blivit stora, har rest Sverige runt i sommars

Kram / sussi + sju vovsingar i seskis

2010-03-07 @ 18:14:08
Postat av: Maria i Råneå

Oj vad du har varit produktiv! Hur många album har du hemma nu?



Hoppas du får en fin vecka.



kramar från Råneå

2010-03-07 @ 19:37:41
Postat av: Eivor/Ejja

Wow här har det scrappats!! Kul, vill kika på dem "live" ler



KRAM

Postat av: Anna

Åh, så mkt fint du hunnit med!! :D Vill oxå se live sen. Kramis!

2010-03-08 @ 19:55:11
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Annsia

Det är verkligen en stor glädje att ha hund! Hoppas ni kan skaffa en i framtiden. Jättefina LO:s!

2010-03-08 @ 22:11:44
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Anna G

Vilka fina LOs! De är verkligen inspirerande!!

2010-03-09 @ 21:00:45
URL: http://xante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback