En hel drös med nyscrappat

Under Januari hade jag mycket tid att scrappa och var med i flera utmaningar i olika butiker och i Allt om scraps Cybercrop. Här är några alster som jag gjort. Det kommer snart mera! :)

Jag har varit super sjuk sedan i princip förra torsdagen. Det började med förkylning. I söndags var jag riktigt hängig men gick och jobbade på både måndag och tisdag omän jag knappt orkade stå upp. I tisdags kväll var jag helt utslagen i feber hosta, halsont och snuva och onsdag morgon kom magsjukan. Var riktigt dålig hela onsdagen och nästa hela torsdagen. Idag fredag är det mycket bättre och jag känner att krafterna håller på att komma tillbaka. I helgen skulle jag ha varit i Skåne och hälsat på men  flyget skulle ha gått torsdag morgon och då kunde jag knappt stå på benen så det var bara att vara hemma och vila. Jag kan förhoppningsvis åka ner istället vecka 9.
I helgen blir det bara att vara hemma och kurrera mig ordentligt!
Hoppas ni får en fin helg



Snabbscrap på CC'n allt om scrap


Till CC'n allt om scrap


Till en utmaning på scrap-perra


Till CC'n på allt om scrap


Denna gjorde jag till en utmaning på Arkivet design.


Denna LO var till månadsutmaningen på
Pysslarna


Denna LO var också till CC'n på allt om scrap

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så mycket fint du gjort!!! Wow vad du är duktig! (jag sträcker stolt på ryggen eftersom jag var med och la grunden, fniss)

Jag saknar att scrappa med dig. Det var alldeles för länge sen sist. Hoppas vi kan ses snart.

Hoppas också att du är frisk nu och slipper bli sjuk mer så du kommer ner till skåne.

Sköt om dig! KRAM!

Postat av: Erica

Åh vad fina de var på viggo! =) och så längesedan du hade långt hår. fint! puss!

2011-02-13 @ 18:07:29
URL: http://kazzidy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback